Friday, April 13, 2007

Vágjunk bele :)

Hogy mi is az a Stitch-a-long?

Egy olyan közös-hímzési lehetőség, amiben nincs hátrány :) Mindenki magának hímzi az épp aktuális részt, együtt haladunk, nálunk marad végig a munka, a végén is a miénk lesz. Akárhányan bekapcsolódhatunk a munkába, és közösen tudnánk örülni egymás munkáinak látványában!

Konkrétabban: minden hónapban lenne egy rész, amit kihímzünk. Hónap utolsó napján lehetne a hivatalos mutogatási nap!

A stitch-a-long témája egy olyan mintasorozat, ami legális, ingyenesen letölthető mintasorozat. Valójában már január óta elérhető, de arra gondoltam, hogy mi májussal kezdenénk, addig lenne időnk anyagot kiválasztani, bejelölgetni, fonalakat összeszedni (esetleg átváltani), rákészülni a közös hímzés gondolatára :)

Megmutatom az oldalt, ahonnan lehetne tölteni (illetve aki kéri, elküldeném emilben, de fel fogom tenni a linket ide is!) az aktuális mintát!

Ez volt számukra az utolsó minta.




Ki lenne benne a dologban?

Jelentkezéseket kérem megjegyzésként itt :)

17 comments:

Rita said...

ÉÉÉÉN!
És kérek meghívót blogolni!

Laci said...

Nem mintha nem lenne mas himezni valom, de en is beugrok ebbe! Tetszenek a kis hazikok!

Anonymous said...

Nagyon jó!!! Sok szeretettel várunk :)

Rita said...

Én sem azért vállalom, mert unatkozom esténként :-)
de szerintem jó buli lesz!

bucilla said...

Nekem nagyon szimpi ez az egész, és a minta is nagyon tetszik, úgyhogy én is csatlakoznék hozzátok lányok!

Anonymous said...

Üdv közöttünk :)

Judilla said...

Énisénisénis!:))

Anonymous said...

Küldöm lányok a meghívót, hogy ti is tudjátok írni a blogot :)

Anonymous said...

sokat gondolkoztam, de asszem elsőre beleszerettem én is.
Jelentkezem :))

bucilla said...

Lányok! Van egy helybéli, féligmeddig rokon-barátnőm, akinek nincs net hozzáférése egyelőre, de ismerhetitek őt esetleg a podmaniczky utcai kézimunkaboltból . Csatlakozhatna ő is hozzánk? Juditnak hívják őt egyébként. Nincs ellene kifogásotok???

Anonymous said...

Örömmel várjuk őt is! :) Nem zárt kör, nagyon is nyitottak vagyunk. EGyetlen feltétel: az ő munkáit is le kell fotóznod, mert itt mindannyian kíváncsi fajták vagyunk :)

bucilla said...

rendben! le fogom fotózni:)

Laci said...

Tudom hogy hulye kerdes de melyik a Judit a podmaniczky utcai boltban?? A szemugves vagy a nem szeuveges? Arcokra jobban emlekszem mint nevekre :( Most voltam ott mult heten Susanna ujsagot venni, es mig Budapesten laktunk, mindig ott vettem a fonalakat... az volt az erdekes hogy meg megismertek mikor be mentem!!

Anonymous said...

Én ne lennék benne!?:) Egy meghívót ha kérhetném, drága barátosném;)

helen said...

Már repül is!

Zsuzsa said...

Nem is olyan nagy munka ez! Nekem is meghívót! Úgy beleszerettem én is!
Várom!

helen said...

Üdv a körben :D Én mondtam, hogy érdemes belefogni! Ráadásul olyan izgalmas!