Sunday, April 15, 2007

A Tengerentulrol integetek...

En is itt vagyok, koszi a meghivot! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Meg nincs dontes hogy milyen anyagon, de mar gondolkozom rjata! (de a natur/halvany sarga szinuek fele hajlok eddig) Kivancsian varrom hogy ki mit fog a vegen valasztani! Judilla otlet is nagyon tetszik - minden honap egy kulon allo blok egy szep takaron.

Mar nagyon reg volt hogy ilyesmiben reszt vettem, es alig varom a kezdest. Gyorsan kene egy ket elkezdet munkamat befejezni, hogy a heti rotaciomba bele tudjam ezt tenni!

Elore kerek elnezest a magyar helyesirasomal kapcsolatban - remelem a hibakat elnezitek nekem, de neha mikor angolul gondolkozom, es magyarul probalom le irni, nem mindig sikerul a legjobban!

2 comments:

helen said...

Engem nem fog zavarni, sőt, én nem érzem az angol gondolkodást mögötte! Ne legyenek fogd vissza magad! Ez parancs :D

annaitto said...

nagyon örülök hogy Te is részt veszel ebben a közös "kalandban" :)
Remélem a lányom egyszer majd legalább annyira jól fog beszélni és írni is magyarul mint TE :) Csak írogass!!!!