Thursday, April 26, 2007

Megérkeztem én is :))))

Először is szeretném megköszönni a meghívást :) Örömmel elfogadom.

Amikor megnéztem a kiírást azonnal tudtam mit szeretnék csinálni, ill. hogy mire.... :)



Belfast anyagot választottam (12 szál/cm) amire 1 szálon 1 szállal szeretném csinálni az eredeti színek meghagyásával. Helyes kis miniatűr lesz :)




És most hogy kezdem magam utolérni az eddigi munkáimmal, el is kezdtem, kész vagyok a keretekkel, várom a májust :) Így a kész kép mérete 23 x 16 cm lesz... Mit szóltok hozzá?




Ígérem hamarosan pedig az én blogomat is olvashatjátok :)

2 comments:

Anonymous said...

szia, Annaitto honnét tudod, hogy az utolsó oszlop belső keret színei micsodák????

helen said...

Onnan, hogy az eredeti sal minták már fent vannak az oldalon... de mi májustól kapcsolódunk be, és majd jövő januárban folytatjuk! Áprilisig...